Thursday, December 10, 2009

10e December!


Jag har bestämt mig! SLUT på trög kropp , trögt sinne , dystra tankar . Så här såg det ut idag på mitt träningsfält MEN jag stegade upp ett 500 meters-hämt på diagonalen , drygt t.o.m tror jag. Tackorna som blivit installade när dom till slut började skifta i dom nya innefärgerna gyttjebrunt och mögelgrönt sprang som tusan när dom fick komma ut och lufta sig. Ja ngt hämt kunde jag ju inte göra själv förståss , fåren försvann ur sikte efter typ 100 m och det bor en del folk runt "mitt" fält som iofs kanske hade tyckt det var pittoreskt med ett gäng får i trädgården ......men Nää..
Fråndrivning i 5 - 600 meter där jag följer med efter 100 ung blev det i alla fall när jag stegade.
Annars har jag jäkla problem med uppladdning av bilder och filmer nu för tiden , tar EVIGHETER! Fattar INTE...

1 comment:

Heidi said...

Hallo,Lena!

Kul,at du tittar inn på min blogg!!
Ja,Emmas mage,är enorm:) Du har jo en jättefin blogg selv,så skal nok titta inn här og:)