Monday, March 8, 2010

Vår tror jag....

Men fortfarande bara snövallning .Åh vad jag längtar ut på stoora vallar. Det här är MER 11mån efter Nix och Bobbys Joe. Vi har varit hos Karin några dagar och tränade en kväll i ett ridhus också . Bara den ökningen av yta känns bra. Här är verandan vid 12 idag....
Och så em.... blir barnsligt glad över det minsta lilla vårtecken.

Rådjuren har det också tufft med den långa vintern , de kommer och äter solrosfrön som trillat ner från fågelbordet. Det här var mitt på dagen .

Och vem mer ? Jo VEM , MERs syrra som också bor på Hulan. He he....

Satt i solen med nya Omkring idag på eftermiddagen. Jag gillar när den kommer och vill gärna ha den kvar som papperstidning. Men trist när jag märkte att jag läst en hel del redan på hemsidan . Jag tycker att man borde vänta med att publicera artiklarna på nätet
till ett tag efter att tidningen kommit ut. Nu hoppas jag på mera +grader i morgon. Smält, smält....Posted by Picasa

No comments: