Friday, June 12, 2009

Och så var det bara 2....

Nu har jag lämnat tillbaka Please , får se om hon kanske kommer tillbaka en sväng till senare. Det blir genast skillnad här hemma , de andra 2 blir lugnare och även igår ute i trädgården ligger dom mest i närheten av där jag pysslar . Saknar henne faktiskt , en supermysig hund som det är lätt att älska. Lovis , speciellt , saknar nog henne också men även Skorp . Här är de 3 goda vännerna under krikon trädet som blommade så fantastiskt i år. Som tur var ringde Vilja och var tränings-sugen och ryckte upp mig. Tack för i dag! Vi hade en jättebra träning med dolda hämt för både SåL och fråndrivning med het L som jag då kunde ta tag i plus långt hämt med styrning genom 2 grindar. Bra och kul! Glen hade verkligen utvecklats , där har Vilja en riktig goding att jobba med.

2 comments:

Ann-Charlotte said...

Förstår att ni alla saknar lilla Please...
Härligt träningspass ni hade idag!=)
Sköt om er väl och ha en riktigt mysig helg!
Kramisar från oss

Emma said...

Nu har jag hittat till din blogg, kul! Kommer kika in här ofta nu. Hoppas allt är bra med dig och hundarna :)