Sunday, March 14, 2010

Var glad...

..åt det du har . Det börjar bli lättare att följa det mottot nu.Krokus mot husväggen....















Min fina lilla Lo. Längtar fortfarande ut på vidderna men oavsett så är det en fröjd att träna detta lilla kvicksilver . Och vad mkt kul jag fått och får tack vare henne .
Nu löper hon och om allt går som jag vill betyder det speciella julklappar här hos oss...
Trots att hon inte kan hälsa , knockar näsor och så klart inte är felfri så blir jag någon gång varje dag varm i hjärtat och måste le när jag ser på henne.....
















Såna här har jag INTE sett skymten av än men kanske . kanske snart.
Posted by Picasa

4 comments:

Hedvig said...

Åh ska det bli bebisar?? Vad spännande!!! :D

Anna och Ace said...

Lilla Lo e sååå fin :D hoppas allt e bra med er! kram kram

Lotta said...

Nu får du förklara??? Har du bestämt dig för att para nu? Med vem?

Krooookusar, dom har inte kommit hit än....men vi längtar.

Kram
Lotta,Jennie+4 & Myhra

Ann-Charlotte said...

Härligt med vårtecken,här har det börjat att droppa lite från taket,alltid nåt;0)
Åhå va spännande med puppi planer framöver!!!Jaaaa de sprider sån glädje våra superfina sötnosar.=D
Ha det gött i vårsolen och pussa hundarna från mig,storkram till dig!