Friday, September 17, 2010

Bilder och träning.

Hade ett så roligt kuvert i brevlådan när jag kom hem idag. Ett riktigt brev (hur ofta får man det?) och i låg också 2 skivor med bilder.
Måste lägga in några smakprov. Först en stilig Taddymoor Joe våren 09, ja alla bilder är från Hulan 09 idag.
Joe Joe och lilla Sis , ser ut som en bra pappa tror jag. Är ju tänkt att han ska bli det här också....
Sis söt som en karamell....

Och så Mika som vallar katten ung 8 veckor gammal. Vi var ute i backen och katten ville vara med.....
Spännande sa valparna. Tycker att ngt är fel på bilden men kom just på varför, Elle med sitt hjärta på nosen var ju kvar. Annars är det Fixa /Bobbys Joe valpar.
Tack snälla Ingela för bilder och brev, jätteroligt! Och pussa på LillOlle och Mika.
Tack också Eva för bra träning idag, är lite omotiverad för tillfället men behöver verkligen träning med kvalite`. 230 m , i motvind var gränsen idag för Lovis att ta styrning , det artar sig faktiskt. Ska borra upp 3 mms hål i en pipa ! Eva har en häftig kikare som visar avstånd , snacka om att det börjar bli, eller är , en materialsport.......

3 comments:

Eva said...

Knut hade ungefär samma smärtgräns, 230 m, det var där jag hivade upp tremillimetaren :)
Kommer bli kanon det!

(nu kom det bärgis 2 ggr... strulade med verification)

Annika said...

Ah! Vad kostar en sån kikare? Även jag fick ett brev i lådan, har inte hunnit titta på bilderna än men nu ser jag att jag måste göra det genast, kul!! Kram Annika, M F S

Anonymous said...

Hej Lena,
Tänk att det ska ta ett år innan du fick dem :-)
Hälsningar från Pite