Friday, December 10, 2010

Jo då......

..nog är hon dräktig allt. Få hundar har väl haft ögonen på sig som Lovis de sista veckorna och denna veckan har jag tyckt mig se en rundning av magen och spenarna är rosa och växer MEN. Det kan vara skendräktighet och /eller inbillning så idag blev det ultraljud för att få veta.
Man räknar ju inte för det är svårt och även om det är många nu så händer det att foster resorberas och försvinner. Jag såg i alla fall ett helt gäng fosterblåsor så dräktig är hon absolut.
Jag har fixat 2 nya sidor som man kan se om man klickar på hundar resp valpar här ovanför . Där ska jag fylla på vartefter.
Bilden är för att blidka Annika, se så geggig hon är......

4 comments:

Kung Knut said...

Ja den där bilden är ju inte tagen idag... även om det ser ut som magen är rakad, snacka getingmidja :) Du kan väl sätta in en likadan up-to-day så vi får se hur stor skillnad det är på midjan, hihi.
Kul med måånga valpar!!!

Anna, Ace & Jay said...

Roligt med valpisar! BLir många kanske ;) Lovis ser väldigt slimad ut på den där bilden, hur ser hon ut nu?? ;)

Morsan, syrran o halvsyrran said...

Åh va härligt!!! Ser fram emot minilovisarna;-) många kramar från oss på Lövåsen

Ia said...

Mysigt med valpar!!!