Wednesday, March 2, 2011

Utflykt...

Skönt ute idag och fint ljus för foto. Tänkte prova lådbild på valparna, gick inge vidare....

 Disco hann jag med , söt!
Sen packade vi in oss i bilen för första gången för en tur till Seglinge ... Lite pip i början sen somnade alla , men efter ett tag var det en valp som får vara anonym som blev lite desperat, fick stanna och stoppa in honom till Lovis , då blev det tyst.

Sen blev det bus i Evas trädgård , så mysigt och kul att dom kunde vara ute riktigt länge.
Dom fick träffa snälla Kelli.

Och kuta....





Sen var det kurs, kanske är det vår på gång...

7 comments:

Anna, Ace & Jay said...

Härligt att de kunde vara ute ett tag :D Nu börjar det faktiskt kännas som vår! ha det bra kram kram

Anonymous said...

Nog för att du säger att dom är smarta å tiden går väldigt fort (jag skulle ju hälsa på o se dom innan 8 veckor) men är det inte lite tidigt med vallkurs redan??
;-)kram

Annika said...

Hmmm, missade att skriva att det var från mig:-) Annika M, F o s

Vallhundarna said...

Ja som jag har väntat... menar du att det var 8 månader dom skulle vara för att få börja träna? Men som sagt , ovanligt begåvade puppisar detta... Nå nu blir det väl jag som får komma istället...

Anonymous said...

Behöver jag vara orolig inför hemresan i bilen?! :)
Får se om vi kan hålla oss i näsan två veckor till....

Vallhundarna said...

Nej ingen behöver vara orolig för bilåkning. Nu är dom hur coola som helst somnar direkt och verkar kunna sova hur länge som helst.

Cilla said...

Hahahaha vilken UNDERBAR bild på alla valparna som fullkomligt väller ur lådan för att smita iväg på bus!! Härligt! <3