Monday, May 16, 2011

Vallhundsinstruktör!

Yes! Nu är jag utbildad och klar, känns riktigt kul. Nu ska jag rodda i ordning träningsmöjligheter på bästa sätt och sen är jag redo att ta emot för lektioner. Jag ska ordna en sida för kurser och sånt alldeles snart!

Det är full fart här nu och jag försöker att ta vara på varje härlig vår-sommardag. Vi var en em i Stockholm och Mira fick träffa Kungens får för första gången. Oj så många..

Visst är hon rar...



Rar är också Svante som fått hörselskydd när han jobbar i traktorn...
Tack! För alla bilder!



Sist en liten film på Mira 4 mån och den "urgamla" katten som är inne på sitt 20:e år. Jag tror hon uppfattar Mira som sin kattunge, en mkt STOR kattunge nuförtiden.


4 comments:

Ullis said...

Visst är hon en liten gobit men brorsan Svante tar nog hem veckans charmpoäng :)

Anonymous said...

Himmel vad söta Mira och kissen är! :D

Grattis till vallinstruktör!!

Vallhundarna said...

Ja visst tar han en hel hög med charmpoäng den lille traktorföraren. Dom satt visst inte kvar någe vidare men det fastnade ju på bild i alla fall...
Tack, Hedvig. Känns bra. L

Ann-Charlotte said...

Grattis till vallhundsinstruktör!=)
Vilka härliga bilder på godingarna!
Ha en mysig fredag.=)
Kram