Wednesday, January 9, 2013

Hipp hipp Hurra!


GRATTIS på 2-årsdagen LOVIS/KEY-valparna!!


                                                         
Det har varit ett bra år för Mira. Hon har blivit godkänd vallhund i våras och hunnit med att tävla både Ik1 och Ik2. Kvalade ju också till Unghundscupen och tog en hedrande 7-plats.

Vi har jobbat mkt på konstiga ställen.....



Fina familjen!
Alla är igång med vallningen och i höstas blev Svante Gk Vallhund...



Disco var här och tränade lite i våras och sen fick jag se honom en dag i slutet på sommaren och han ser fin ut. Vp till våren kanske?

Noise kom igång i våras efter sin operation och jag fick se honom en kortis i hagen. 



Joyce vallar också och jag har sett det på film. Har inte hunnit redigera...Men förhoppningsvis kommer det någon snutt längre fram.


Hoppas ni alla får en fin dag, jag ska försöka ordna lite vallning för Mira och sen blir det förstås märgben.

3 comments:

Anonymous said...

VP till våren blir det nog inte. Discos handler har tjänstledigt tills i sommar och hans matte är för lat. Kanske till hösten!?
Vi hörs! Kram ak

Vallhundarna said...

Nå jag får kanske rycka in själv då... Annars är det nötVp på G hos Ingela i vår.. handlern är det Ia det?

Anonymous said...

Japp, det är Ia som ska ha annat för sig ett tag . :-)
Ett VP nöt kanske jag kan våga mig på så småningom.....