Monday, February 8, 2016

11 månader!

Ja idag blir den här lilla sötnosen 11 månader.
 Tänkte jag skulle skriva lite här om hennes utveckling, det är så kul att gå tillbaka sen!
Hon är lätt att ha och göra med bland fåren och gör aldrig nåt dumt.)
Höger och vänster på speciellt dom långa flankerna börjar sitta ganska bra. Jag kan stå en bit bort och flanka henne runt ur draget nu även om det tar emot..  ;-)
Däremot har hon lite bråttom i drivningarna men efter ett par pass nu med lina som jag kliver på så har hon dämpat sig och börjar förstå sakta!
Idag började jag lite med "stå" , tror det går fort att träna in.
Så försökte vi dela och med några i fållan (hon tog in dom själv med mig backandes in så hon balanserade in dom!
Det blev jättebra träning! La på kommando" in" och föste bort. Fick henne runt och in igen innan dom "fastnade" på fållan ett par ggr t.o.m! Duktig Kajsa!
Här är hon aw!


No comments: