Tuesday, January 25, 2011

2 veckor...

Utvecklingen går så otroligt fort, varje morgon har det hänt ngt nytt. Alla är nu på benen med öppna ögon och väger runt kilot. Idag fick jag också riktig kontakt, det har varit på gång men nu var det så tydligt att hon tittade mig i ögonen , lyfte öronen och gick mot mig när jag pratade...

Dom gör också brottningsförsök och MORRAR, hur gulligt som helst..
Nu på em var alla med men fick bara fyra på bilden. Och en svanstipp, morsan var och "städade".
Annars tycker Lovis det är lite konstigt med morrandet , vad gör dom egentligen?
All aktivitet pågår under några få minuter runt matningarna så det gäller att vara med, Sen hittat man ett lagom mjukt syskon och sover igen....

6 comments:

Britt said...

Gud så söta de börjar bli nu, helt ljuvliga!

Eva said...

En underbar tid!!! Verkar som du fått en favorit ;)

Vallhundarna said...

Nä Eva, var tvungen att kolla om ngn favoriserats med fler bilder, det växlar hela tiden. Nyss har jag fått morgonens valplådestund och idag var det springträning och bus med mamma.Dom får mig att le allihop, ingen mer än någon annan faktiskt.Inte än i alla fall..

Ann-Charlotte said...

Åhh va fina dom är,mmmm...Skulle vilja snusa å pussa på gullisarna,valpsjukan är på G igen.=)
Storkram till er alla!

Skärgårdslamm said...
This comment has been removed by the author.
Skärgårdslamm said...

Det ser ut som det börjar bli fart i din valplåda. Härlig tid :)