Thursday, November 20, 2008

En bra dag!

Igår tog jag den här bilden på en fantastisk växt som blommat helt otroligt hela sommaren och alltså lever än.Den heter ngt med "Prinsessans kjortel" eller nåt. Sen snöade det i går kväll men i dag, ännu en ljus vinterdag.Så iväg till fåren!!! Jag har fått en nytändning, målet är satt!! 3och 4:e Jan. Tänk vad jag är beroende av målsättningar. Nå ,inte ens att 2/3 av åkern var plöjd (synd) fick ner humöret i dag.Man ser gränsen bakom hundarna.
För den goda nyheten är att dom INTE ska plöja resten för att jag ska kunna träna hela vintern!! YES! TACK!!!!
Vet inte riktigt hur långt det är men nog långt för att det var svårt att höra visslan (eller var dom olydiga.......nääää)Klicka! Så syns det bättre!

NU, ska jag baka lussebullar, här finns det energi!
P.S Sebbe om du läser här.HJÄLP! Slideshowen har "dött"!


4 comments:

Anonymous said...

Hemma i skogarna har vi varit och promenixat...
Vilka härliga bilder du fotat på dina godingar,skönt att ni har sååå stora fält att träna på i vinter!=)Här är det väl bara 25an,så vi får passa på nån dag till,innan mer snö kommer...
Ha en jättefin helg & tack för alla bilder du mejlat!
Kramisar A-C & Dogsen

Anonymous said...

Vad är det jag läser? Lussebullar? När kan jag komma ut å smaka? ;-)

Bor vi i olika städer eller? Ni ser ju ut att ha vinter där ute på landet, inne i stan är det bara slask.

Puss å kram

Anonymous said...

Allright! I'm on it!

Anonymous said...

Nu ser jag den igen! L