Wednesday, December 3, 2008

GRATTIS igen!!

Min finfina lilla Lo blir 2 hela år i dag! GRATTIS min skatt! Fast egentligen är det konstigt att hon fyller först nu på ett sätt.Mkt har ju hänt sen hon var så här liten......
Jag är oerhört stolt och glad över ha en sån härlig vallhund,och oxå för att ödet gjorde att det blev just hon!Här är hon 11 månader den 1:a november 07.(Tack för ännu en fin bild Ann)

Vi Gratulerar förståss alla härliga syskon oxå på denna stora dag! HippHipp HURRRA!
Hoppas ni får en lika bra dag som jag säger Lovis!! För hon har vallat trots regn och gegga och nu har vi ben som väntar! Tack Karin S för Lovis och Tack Karin N för i dag OCH igår.(vi är nog inte kloka men OJ så kul det är)


GRATTIS!



4 comments:

Anonymous said...

Födelsedagarna duggar tätt nu... :)
GRATTIS!!!

Anonymous said...

Tack för grattiset syrran och STORT GRATTIS till dig med på 2-års dagen! Vilken härlig dag med både vallning å goda ben!! Här vräker snööön ner och jag har pulsat fram som en snövessla*fniss*
Bamsekramar från syrran Twix

Anonymous said...

Grattis i efterskott :D

Anonymous said...

Grattis i efterskott!!