Wednesday, December 10, 2008

Lunkar på..

Karins fina Kip!
Dagarna är verkligen korta nu,vissa av dom blir det inte ens ljust.Men vi tränar en hel del ändå. Har satt upp fråndrivningsgrindar och ett stooort problem märker jag ju att det kommer att bli.Raka linjer om man får gå med är en sak men att stå kvar vid pinnen och styra,oj oj oj.Lovis behöver den här träningen också och mkt som uthållighetsträning tror jag för det märks att hon klara att ta flankerna längre och längre utan att säga; "glöm att jag ska stanna nu ÄR det dax att vända dom" (sötnos)
Vi har tränat några ggr med Karin och Kip,kul att ha sällskap och roligt att se honom utvecklas.Det har hänt massor där!
I dag har vi vallningsledigt och jag får motionera mig själv också vilket inte skadar.1,5 timme runt "Högarna" i morse!

2 comments:

Anonymous said...

Jag tycker det låter helt okey nu med regn och geggiga vovvar.=)
Kul att se snygg-Kip och läsa att det går bra.
Sköt om er och ha en jättemysig helg med massor med vallträning!
Kramisar från oss

Anonymous said...

Varma o snöiga luciahälsningar från oss!
/Maria