Tuesday, March 3, 2009

Möblerat om...

Alla tjejjer på Hulan utom Fixa som var inne med sina nya valpar i Tisdags förra veckan. Jag tog ut grabbarna för sig för Please löper.
Den här veckan har börjat med total om-möblering hos fåren. Lammen är avskiljda och allt är omflyttat. Det innebär tyvärr att jag är utan tränings får ett tag tills tackorna har sinat men å andra sidan har jag många att träna på sen. Jag får lita till snälla vänner så länge. Vi ska ju tävla Lovis och jag nästa helg så lite långa hämt och fråndrivningar måste jag få till. Känns som en onödig snöstorm i går när det i dag är 5+ och allt smälter. Men det är ändå lite vår i luften. Längtar!
Posted by Picasa

2 comments:

Anonymous said...

Japp onödigt var ordet. I morgon går det att träna om det inte fryser på alltför hårt. Det har sjunkit ihop som sjutton!

Anonymous said...

Får bara hoppas att vi kan fixa de förutsättningar som ni önskar.