Thursday, April 23, 2009

Å ena sidan så.. men å andra.....

Så har jag hållit på ngr dagar nu.. Hade en plan som sprack , men å andra sidan..... Ja nu har jag bestämt mig, på Lördag far vi och tävlar och gör vårt bästa. Jag har bokat vandrarhem med frukost som jag nog inte hinner äta men Lördag kväll hoppas jag hinna till HAVET!! I alla fall!
Jag hade hoppats att få tävla med både Please och Lovis Ik 1 på Lördagen för att sen kanske vara lite förberedd för Ik2 med Lovis Söndag.Men bara Please kom med Lördag och.... Ja jag behöver inte ta hela historien men med div krångel startar Please och jag sist Lördag och Lovis först Söndag.Men nästa gång har vi nog tur med lottningen, he he. Har ni sett serie stripen med texten: Foten i kläm??? Jaja mänsan!!= Tänk positivt!Och allt detta för att valla sådana här godingar när dom blir stora .
Detta är vårt ena fågelbord.Fina !!!

2 comments:

Eva said...

Det kommer säkert gå bra! Jag hållr tummarna! Kram

Madeleine said...

Håller tummar och tassar!