Tuesday, September 29, 2009

Fårforfortsättning...

Ja nog måste jag få suga på den här karamellen lite till. Hittat mina egna bilder och fått några ifrån Jeanette, Tack!
Det var bra att gömma sig tills den vänstra flocken stod still och verkligen sikta in hunden åt höger. Please tittar rakt mot rätt grupp. Iväg for hon men sneglade mot vä 1 gång så det blev , höger pschhh.....
Duktig hund!


Så kul med bilder från prisutdelningen. Lite glad ser jag ut!



Passar på att Tacka igen för alla gratulationer från när och fjärran och på alla möjliga sätt.Det blev ju en liten rysare för mig Måndag morgon när jag kollade protokollet och förstod att det hade räknats ihop fel. En 11 hade blivit 2 streck och jag skulle ha 9 poäng mindre
..Kändes rätt pyrt en stund innan jag kollat Vallreg och sett att min poäng ,som blev 151 istället, räckte ändå till seger med 5 poängs marginal, PUH!
Grattis också till AnnCharlotte 4a med Meja och 9a med super Twixen , Annika 7a med racer Fixa som inte var det den dagen och Jeanette och Gin som kom på en hedrande 10nde plats.
Ann och Peg gjorde också ett jättefint jobb, Pegs "look back" med fåren bakom kullen var snyggt trots att det inte gav poäng just då.




5 comments:

Ann-Charlotte said...

Så otroligt häftigt!Här kommer ett extra stort fett & varmt grattis till dig & Please!!!Ja njut och var stolta över framgången å fira stort!=D
Tackar för gratulationen och bilderna du skickat!
Grattiskramar till er båda från oss

Jasna said...

Wow grattis grattis så himla kul att det blev vinst med min favvo Please, massa lycka till i fortsättningen...

Joski said...

Vad kul!! STORT GRATTIS från oss i Finland!! :D

Hedvig said...

GRATTIS från Linköping också! Så himla coolt! Vi är GRYMT imponerade :D :D D

Ann-Charlotte said...

Lycka till på SMet,vi håller tummar och tassar stenhårt för dig & Lovis!
Kram