Friday, January 1, 2010

2010 !

Blogga 2 ggr samma dag får det bli då bilderna försvann.Klicka! Det nya året har börjat och det känns speciellt . Man får liksom en ny sida att skriva på som är tom. Alltså 2010.....
2009 var ett händelserikt , framgångsrikt och lärorikt år för mig. Vi fick jobba med "Kungens får" , vi jobbade "hemma" , vi startade för nästan precis 1 år sedan vår första Ik 2 -tävling på Galltorp .... Det kändes stort , tror vi kom 6.a och slog någon av Mosses hundar i debuten , min och Lovis. Och så en höjdpunkt , Team Vallhunden på Unghundscupen , oj vad kul vi hade.

2 stora tävlingar till blev det och här borde väl vara en bild från Fårfor-cup på mig och Please men dom finns både här och där nu , bla på framsidan av "Omkring" som ska komma på Måndag (inside info, från posten) Vi vann ju , hur häftigt som helst!

Men bilden får bli från den 3.e stora tävlingen , SM.......Oavsett hur det gick och hur den blev så är jag jätte mallig över att ha stått där vid startstolpen !

Nu har lyktorna farit iväg med drömmar för det nya året . Undrar så vad jag har att berätta nästa års-skifte. Känns svårt att klå 2009 men vi ska göra vårt bästa .
Posted by Picasa

1 comment:

åsa said...

Gott nytt Lena !
Självklart blir 2010 bättre, då är du garanterat i final på SM ;)