Wednesday, January 27, 2010

Gissa...

Ja nu provar jag för 3.e och sista gången att få in ett inlägg med bilder . Det här mönstret har jag sett många gånger och undrat vad det kan vara ?
Nu är jag ganska säker på att det är rådjur som gör det genom att slicka för att få i sig vägsaltet från min skitiga bil . Hur kan dom veta att den är salt? Luktar salt ? Troligen....













Vad Meg drömmer om är nog lättare att lista ut , sötnos. I dag när vi kom till fåren var dagis där för att titta på lammen så jag fick ändra mina planer lite och "skrytvalla" lite med Lovis och Meg på la`gårdsbacken istället för att träna. (Alltså bara göra sånt vi är bra på)









Sist en bild från en annan tid och årstid som kontrast till dagens snöstorm. Längtar....

Posted by Picasa

2 comments:

Vallhunden Ace said...

Rådjur?? Intressant... Ace har lärt sig gå "fot" på fel sida nästan iaf :S En del av hans rehab... Kom gärna å valla någon dag, börjar få abstinens! kram

Vallhunden Ace said...

Jag tror jag kommer på årsmötet, som det ser ut just nu iaf :D Du får komma förbi när du vill *hehe* vaddå desperat?!