Tuesday, February 23, 2010

Vinter än och ngt helt annat...

27 minus i går morse , brrrr, vi tog en skidtur .Lättare än att pulsa , då var nog temperaturen ung 18 men det märks på hundarna. Går man i djup snö eller står still så blir det kramp i tassarna . Lovis får kramp om hon blir tvungen att gå i koppel . Jag är väl för långsam.
Känns som att det dröjer innan jag kommer in här.....
Posted by PicasaHar ni sett den här ? Ngt helt annat som jag lovade . ( Tack för tipset Hanna)http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM

4 comments:

Trisch said...

så fina hundar ni har =) jättefina=)

Hanna said...

Hihi, varsågod mamma! Visst är det läckert? Hade säkert varit riktigt skoj att se det live... Vi ses imorrn, puss!

Vallhunden Ace said...

Shit va häftigt, coolt om man hade sett det där live!! :D Ace får med öldkramp tyvärr :S klappa lilla Lovis från mig.Kram

Ann-Charlotte said...

Usch,nu är jag less,här har det varit minus 30,BRRRR!Passivitetsträning inomhus idag oxå,suck.
Sköt om er väl i kylan.
Varma kramisar