Tuesday, February 22, 2011

Valparna 6 veckor och jordnötsbajs......

Vi har haft en massa besök och valparna har verkligen blivit hanterade. Igår em var dom sååå trötta och vi var lite ur rytm och jag var tvungen att åka iväg på ett möte.....när jag kom hem var dom inte på plats utan hela familjen stod och mumsade ur en påse jordnötter som skulle varit till fåglarna, alltså även Lovis, hmmm. Gissa om det har bajsats jordnötter här idag....
Nå alla överlevde och mår bra.
Den här sötisen heter numera Joyce. 
Vit heter fortfarande Vit i alla fall till hans blivande matte hittar på ngt annat.
 Det här är Disco.
 Svante, som han numera heter, var helt utslagen i går kväll
Den uppmärksamme läsaren kan hända noterar att bara 4 valpar är representerade här , den femte, Lilla Hjärtat var å andra sidan med ordentligt sist. Hon heter numera Mira och blir kvar här.

5 comments:

Eva said...

haha jag visste det! <3

Vallhundarna said...

Ja, först för det mesta fick avgöra...

En lite ledsen Hanna... said...

VAAA? Är det bestämt nu? Å inget har du sagt till mig :-( Fasen, det är inge kul att jag missar så mycket bara för att jag bor här och inte där... Och inte kommer jag hinna träffa de små liven idag heller som jag hade tänkt, skit oxå!

Hanna igen (lite gladare nu...) said...

Men bra val tycker jag iaf! <3 Lilla Hjärtat har blivit Mira, wiii vad kul!

Lotta Raud said...

Ante mig. Små Hjärtan kan inte flytta.
Hälsningar
Lotta & gänget