Tuesday, August 9, 2011

Duktig hund.....

Klurade ett bra tag på rubriken och så fick den bli för det är ju det som räknas. Lovis går jättebra på tävling och hemma just nu.
Vi har inte hunnit med tävlingsträning ngt speciellt men jobbat mkt. Vi har nu 4 topp-5 resultat i rad och min tvekan om rubriken beror på att jag tyckte hon var värd en ännu bättre placering i Söndags....
Men den kommer nog när vi har både flyt och domare med oss också...

Jag lovade ju mer om fjällen sist så här kommer lite..
Gissa vad dom kollar på?
Jo den här arga krabaten och hans polare som far runt och leker i slänten.

Lämmelbio!!!
Frukost i Syterpasset. En 1 mil lång dalgång med en fors i mitten mellan höga fjäll. Vattenfall forsade ner från små glaciärer och jag tror det är den vackraste plats jag vaknat på.


Skorpan började till slut att själv visa oss bra rastplatser och t.om Mira förstod att det var klokt att vila när man fick chansen.

Sist en bild från Gotland och Visby där vi låg en em på stranden, i lä för det blåste en del vilket kite-surfarna gillade. Mira hade full koll !


No comments: