Friday, August 12, 2011

Sånt som gör mig glad!

Igår var Vilja och Glen här och tränade. 
Nu är fålla och får på plats så nu är det lätt att bara träna. För ett tag i alla fall....
Stora fältet...

Mira fick prova 25:an (en liten sådan) för första gången och hon är helt klart tänd. Växlade mellan fina flanker och lite inrusningar. Brydde sig inte mkt om var jag befann mig.Fick till ett par tillfällen i balans där hon höll fåren mot mig.
Jag tog hit några lamm också och var ju tvungen att prova...
Nu sitter jag här och ler... Det är verkligen en så härlig känsla när man får till något bra så här i början. Mira kunde i dag med långpisken som förlängd arm både balansera och gå framåt i balans och jag fick stopp på henne i balans och kunde gå fram och berömma. 
Trött blev hon...

1 comment:

Kung Knut said...

visst är det härligt - som att öppna ett jättefint paket :)