Wednesday, February 18, 2009

Lite omväxling...

Det är och ska vara en hundblogg det här men i dag blir det ett undantag. Jag har ett annat liv också och en del är mitt band , Meadow Road. Vi har haft en rolig spelning på Skepp O`hoj som är en liten krog i Öregrund.
Det blev full fart mellan borden och då är det himla roligt att spela.



Alla verkade trivas och vi blev inbokade för en spelning till i April.


Och så lite hund oxå då!
Vi har varit i Storhogna och gått på tur med skidor uppe på fjället. 3 Härliga dagar ,kallt men mkt sol. Jag känner av vissa muskler nu som jag inte visste jag hade... Please debuterade som draghund med den äran.







Jag fick ta alla 3 för dom vill bara hålla koll på var jag är om jag blir efter men det funkade jättebra utom i långa nedförslut för då kunde vi komma upp i alltför höga hastigheter så ibland kopplade jag loss och lät dom rusa själva. Härliga dagar har vi haft!

1 comment:

Anonymous said...

Härliga dagar på fjället med draghundarna...
Fulltööösss!=)Kul att ni får fler spelningar med bandet.Men Lena.du är ju redan uppbokad i April;0)
Ha det så bra och pussa hundarna från mig.
Kramizar