Saturday, February 21, 2009

Redan hemma...

Ja ibland går det fort! Fåren sprang redan innan Please hunnit runt men hyfsat rakt genom grinden kom dom sen ville dom hem och klev av linjen. Runt mig tog Please fel flank ( jag blev stressad och hon lite tryckt och då blir det lätt fel) 2 ggr och fåren hann låångt.Galopp snett mot uttaget och missad grind, bra cross. Sen missade jag domargenomgången och hade fel linje, ock ock ock! Fållan stressade jag tror jag och fåren var svåra att dela så mkt av dom tappade poängen tar jag på mig. Kass runda, men nya tag i morgon ( då vi har sent starnr och dom troligen springer värre) men då blir det vä-hämt till att börja med och jag ska yoga lite först tror jag....hehe Poäng? Jo vi hade några ynka kvar 69 st.

1 comment:

Anonymous said...

Haha Yoga lite...Få se nu.. hostmedicin är senaste tipset :D Bra jobbat i debuten tycker jag! På't igen! E