Thursday, March 21, 2013

Nya projekt...

Ja, jag har fått ge mig vad gäller VVF ( våga vägra facebook). Vi finns numera på Fejjan under mitt namn. 
Så nu har jag ett nytt projekt, VVV vilket betyder: Våga vägra vinter!

Jag har hyrt ridhus och dra igång den ena, fortsättnings-, kursen av mina vårkurser.
Grundkursen får vänta lite till och där finns det fortfarande 1 plats pga av skador.

Det gäller att försöka hålla igång kondisen  i alla fall inför säsongen och vi har hittat ett nytt sätt. Skidor på skaren är verkligen riktigt häftigt, man kan åka hur långt som helst just nu, jag varvar mellan att dom får dra och nästa tur springa fritt. 
Idag var det drag som gällde och det var bra för mig för det var rejäl motvind ibland.


Annars har vi faktiskt vallat också ett par dgr på skaren. Men inte här för det funkar inte tyvärr, för mkt snö under tror jag så får och människor går igenom.
Men idag är det vallningsvila och jag har fått en till "solkatt". Mira lägger sig där solen lyser in precis som sin mor. Rart!



No comments: