Thursday, October 9, 2008

Höstväder!!

Vilken skillnad på väder från igår till i dag! I går var Eva och jag hos Vilja, TACK!! Springiga får och olydiga hundar (mina) och jag mitt i smått hysterisk gjorde träningen lite kaotisk för min del. Fick till några bra delningar och fick ner Lovis lite i tempo på sista varvet. Hämten är konstiga då och då nu för tiden,hon stannar kort eller drar förbi.Hmmm,vet inte riktigt varför alla ggr.Nå en vacker em var det i alla fall .Kolla in höstfärgerna!!
När saker går dåligt vill jag FORT göra om och ställa till rätta.Så i strilande regn var Karin N , Kip och jag ut i morse och fick till en bra träning för oss båda tror jag. Jag skickade Lovis lite "hejjigt" på kortare hämt åt hö och vä, så fick hon driva bort dom och sen ut igen,.Kändes riktigt bra hon slappnade av ,drog ner tempot själv i drivningarna och gjorde några riktigt bra upptag. Men hon var konstig först så kanske,kanske hjälpte det!
Så i dag blev det inga bilder,men nu är det skönt att ha varit ute ordentligt när brasan sprakar.

2 comments:

Anonymous said...

härlig bild på Vilja o Joss! men jag kommer inte tillbaks, vad gör jag för fel?

Anonymous said...

Tror du menar tillbaks efter bildklick? Då måste man just gå "tillbaka" med pilen i vänster hörn eller på musen (som jag har)!L